فروشگاه آرایشی و بهداشتی السار با امکان واردات مستقیم و ایجاد زنجیره تامین بین المللی سعی در ارائه کالا با پایین ترین قیمت هم به صورت عمده و هم تک فروشی به شما مشتریان محترم دارد. ما با واردات مستقیم کالا و همچنین خدمات انبار داری خود حتی المقدور کمترین قیمت بازار را به شما ارائه میکنیم. همچنین امکان همکاری و تامین عمده کالا با همکاران محترم و سایر فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر کشور وجود دارد.
هزینه ارسال تقریبی از هزینه شرکت پست جمهوری اسلامی است که براساس وزن و بسته بندی کالا و مسافت محاسبه میشود. همچنین ممکن است در دوره های زمانی مختلف براساس حداقل قیمت سبد خرید هزینه ارسال رایگان یا با تخفیف باشد. اما هم اکنون به ازای سبد خرید بالای 300 هزار تومان ارسال به سراسر ایران رایگان است.
طبق قوانین تجارت الکترونیکی ایران کالاهایی که به طور مستقیم با بهداشت فردی در ارتباط است امکان تعویض و مرجوعی این دسته از اقلام وجود ندارد. اما برای سایر کالاهای فروشگاه السار، در صورتی که بسته بندی و تگ اصلی کالا آسیب ندیده باشد امکان مرجوعی و تعویض کالا تا 7 روز کاری وجود دارد. در چنین شرایطی پس از تماس با شماره 09050905434 و انجام هماهنگی با واحد خدمات مشتریان، فروشگاه السار نسبت به بازگردانی و تعویض کالا اقدام میکند.
امکان ثبت سفارش اینترنتی در تمام ساعات شبانه روز میسر است. پس از ثبت سفارش، سبد خرید شما توسط همکاران ما مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید، بسته بندی و در اولین روز کاری به اداره پست ارسال میشود. چنانچه به هر دلیل سفارش شما مورد تایید قرار نگرفت تمامی وجه پرداخت شده به حساب شما بازگردانده میشود. ارسال سفارش با پست پیشتاز انجام میشود و پس از تحویل به اداره پست کد رهگیری برای شما پیامک خواهد شد.
درصورتی که کالای مورد نظر شما به تعداد درخواستی موجود نباشد، میتوانید با تماس تلفنی از امکان خرید این کالا به صورت تکی و یا عمده مطلع شوید. همچنین برخی پیشنهادات ویژه برای خرید عمده همکار از طریق ارسال پیامک به همکاران اطلاع رسانی خواهد شد.
پس از ثبت سفارش میتوانید در قسمت پنل کاربری خود در سایت اطلاعات مربوط به وضعیت سفارش و تحویل کالا را مشاهده نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09050905434 در ارتباط باشید.
در صورت بروز هرگونه خطا در ارسال کالا اعم از ارسال اشتباه اقلام یا ارسال به آدرس اشتباه و... مسئولیت رفع خطا با السار میباشد و ما در اسرع وقت به این خطا رسیدگی کرده و سفارش مورد نظر را اصلاح میکنیم.
لازم به ذکر است درصورتی که کاربر اطلاعات مرتبط با آدرس ارسال اعم از استان و شهر، آدرس، کد پستی یا شماره همراه تحویل گیرنده را اشتباه ثبت کند فروشگاه السار هیچ گونه مسئولیتی در قبال این اشتباه نخواهد داشت. البته چنانچه متوجه بروز چنین خطایی شدید، سریعا مراتب را به ما اطلاع دهید. در صورتی که کالا ارسال نشده باشد امکان رفع این خطا وجود دارد.
همچنین اگر کالای ارسال شده دارای ایرادات فیزیکی یا فنی یا دارای آسیب بود امکان مرجوعی کالا و بازگردانی وجه پرداخت شده یا دریافت کالای جدید وجود دارد.
درحال دریافت سبد خرید...